Blok Dělej vše tak, jak nejlépe umíš
Blok Dělej vše tak, jak nejlépe umíš

Blok Dělej vše tak, jak nejlépe umíš

od 66 Kč
, Poznámkové bloky z edice Duhová kočka vznikli spoluprácí společnosti BOBO a Lucie Ernestové. Praktický blok do ruky, který je v horní části osazen tužkou pro zachycení Vašich nápadů a myšlenek. Na zadní straně bloku nalezenete magnet, který poslouží k zavěšení bloku například na lednici. Svým formátem 150 x 90 mm se Vám s přehledem vejde do kapsy nebo do kabelky. Příjemný nelinkovaný papír v krémové barvě (tzv. Holmen book) Vám zpříjemní psaní…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 65 Kč Skladem
75 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Blok Dělej vše tak, jak nejlépe umíš
Minimální cena: 66 Kč
Maximální cena: 75 Kč
Ušetříte až: 9 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

, Poznámkové bloky z edice Duhová kočka vznikli spoluprácí společnosti BOBO a Lucie Ernestové. Praktický blok do ruky, který je v horní části osazen tužkou pro zachycení Vašich nápadů a myšlenek. Na zadní straně bloku nalezenete magnet, který poslouží k zavěšení bloku například na lednici. Svým formátem 150 x 90 mm se Vám s přehledem vejde do kapsy nebo do kabelky. Příjemný nelinkovaný papír v krémové barvě (tzv. Holmen book) Vám zpříjemní psaní. Druh sortimentu : Papírnictví, Blok Dělej vše tak, jak nejlépe umíš, Jazyk : Čeština, Počet stran : 40 Poznámkový blok Duhová kočka. Lepený blok s tužkou a magnetem. Na titulní straně obrázek s krátkým inspiračním textem. Počet listů: 40. Rozměry: 15 x 9 cm. Bez linkování - čistý. Lepený. Součástí edice "Duhová kočka". V naší nabídce široký sortiment kancelářských a školních potřeb.

Praktický blok do ruky, jehož součástí je tužka a na zadní straně magnet - můžete přichytit např. na lednici.

Formát 90 x 140 mm - velikost akorát do kabelky či kapsy.

Blok z edice Duhová Kočka vznikl ve spolupráci BOBO BLOK s ilustrátorkou Lucií Ernestovou.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.